Kvällen är här igen!

Hej!

Glömt att säga detta idag, men det har typ kommit 20 cm snö under natten! :) Så nu är det MASSA snö ute! :) Typ kramsnö, dock, så jag kan säkert inte rida Todd imorgon heller. Men vi kanske kan ta ner Putte till paddocken igen! :) Fast det är ju VÄLDIGT mycket snö för hans små korta ben, så antingen så får vi försöka lösa det på nåt sätt (typ sno en snöplog kanske? haha..), eller så får vi bara vara där en kort stund med honom så han inte hinner bli HELT slutkörd.

Ahang är iallafall fortfarande här, och försöker hitta min kamera? xD Hon tycker tydligen det är kul att leta efter den..
men vi har iallafall letat typ ÖVERALLT här i mitt rum.. väldigt konstigt att vi inte hittar den för det var här jag såg den sist, för mer än en månad sedan när den försvann.. -.-

Om jag får tråkigt sedan så kanske jag lägger in ett 4:E inlägg idag xD

Men det kanske blir lite mycket.. :P
Aja, nu får jag försöka få hem Ahang till sig snart, för alltså det går lixom inte att hon går omkring här och letar efter min kamera, helt utan resultat, stackarn.



Ahang, min haj Fernando (Y), och JAG.
xD
Jag borde lära Fernando lite hyfs. Man får faktiskt inte räcka ut tungan vid fotografering...



- Oj, förlåt, säger Fernando.

BRA! :)




(hahhahhahha oseriösare kan man inte bli)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0