Lite glest emellan inläggen, iknow!

Hejpåer!

Som sagt, lite glest emellan inläggen. Men jag måste bara berömma http://sarajensson.blogg.se för den bra uppdateringen! Riktigt roligt att läsa din blogg då! Jag ska också försöka bli lite bättre med uppdateringen..
Men jag spelar en del sims nu så det blir inte lika mycket internet som tidigare!

Imorgon blir det eventuellt stare. Lite isigt kanske, men det skadar ju inte att hjälpa till i stallet. Lite rädd för att shettisarna ska få stå för länge.. de kanske tappar kondition då? Någon som vet hur fort det går?? Nu har de inte fått motion på två veckor, på grund av halkan. Och jag antar att det går minst lika lång tid fram tills de får det igen.

Över till dagen.
Ja, det var skola som vanligt. Första timmen svenska, sedan idrott och efter det lunch, följt av en timmes matte och fyrtio minuters Franska för mig. Dock luktar det typ spy i vissa korridorer, och det äcklar mig något enormt. Är så orolig för att åka på vinterkräksjukan själv. Men som sagt, när Leon fick magsjuka hade jag liksom tatt i hans godisar han stoppat i munnen och blåst upp hans ballong han dreglat på och allt och blev inte sjuk. Inte på stare heller. Så då var jag nog inte mottaglig. Hoppas jag inte är det nu heller..
Är bara tvungen att få ur mig sånt på bloggen ibland, fast än det kanske inte är så kul för er.

Har varit ute hos ninisarna och gett dem lite mums, nu ska jag spela mer sims och göra Kemiläxan. För en gångs skull..


Usch, nu längtar jag något enormt efter sommaren..
fr v: Rebecka, jag och Sara (;

Jag måste bara köpa en ny kamera till sommaren.. min gamla är fortfarande borta. Eller gamla och gamla, jag hade bara haft den i ett enda år och så försvann den. Jag fattar bara inte hur jag lyckas, jag är minst sagt helt värdelös.

..ses! ska försöka uppdatera lite mer! (:


Kommentarer
Postat av: Sara

Tripp,trapp,trull på bilden! :D

2011-01-25 @ 21:11:23
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Haha :D

2011-01-25 @ 21:18:24
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0