Lunchrast..

Hej.
nu är det lunchrast i en timme, sedan är det musikinriktning i 75 minuter, och sedan slutar vi. Jag hade hoppats på att få åka ut till stare i detta soliga väder, men så blev det då inte, då Sara inte ville. Och mamma eller pappa kan inte köra mig för de jobbar sent. Och sedan åker Sara bort i en månad så då får jag ta hand om puttarna och borsta och gå promenader med dom själv. 

Men jag ska vara med Ahang istället efter skolan. Det är ju kul det också. Kanske gå en promenad eller något?

Men om mamma slutar tidigt imorgon kanske jag åker ut själv då, fast än vi har lång dag. Det skadar ju inte att hjälpa till i stallet och mysa lite med ponnysarna, de behöver ju lite sällskap!

Nu, ska jag iallafall äta något, slappa lite och sedan gå tillbaka till skolan. Lägger säkert in ett inlägg senare! Ha det bra så länge.

Blir ingen bild, orkar inte. Men kanske tar bilder med mobilen när jag är med Ahang som jag lägger upp sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0