Nähepp, det blev inget stare iallafall..!

Nej, som sagt.

Men jag har varit hemma, och ätit middag hos farmor med familjen och kusinen Johan och hans tjej Emelie och lekt med farmor och farfars katt stickan, och badat med Ahang! Ett JÄTTEskumbad, skummet bara åkte över kanten och vi fick torka upp, det täckte en hel del av golvet ! xD
Vi har haft jätteroligt, och tvättat oss med en jättegod tvål, och haft i badconfetti, badsalt OCH en badbomb, + en MASSA badskum!! xD
Och sen tvättade vi håret med smultronschampoo och tog inpackning och tvättade kroppen med min nya duschgel! :)

Vi tänkte ta bodylotion också, men det glömde vi, kom jag på nu xD

Haha, aja, nu ska jag äta något smaskens, för jag är välidigt hungrig!

Ses imorn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0