"natt inlägg" x)

För det första, bara så ni vet, så är tiden som står här nere underst på inlägget fel, i alla fall på det förra, då var klockan egentligen 00:20 eller något. Inte för att det spelar någon roll direkt, men bara så att ni är medvetna om det, liksom.

Just nu vimlar huvudet av tankar.

För det första funderar jag på Putte och Todd. Nu när Sara kommer vara bortrest i en hel månad från och med imorgon, så kommer nog de få stå ett bra tag till, om det fortsätter så här. På Onsdag har de redan stått i tre veckor utan motion, känner att det verkligen behöver komma ut snart..
Men jag vet inte hur jag ska göra. Jag tror i allafall att jag ska ut en liten sväng i morgon, så får vi se då. Men mer än så vet jag inte.
Om Anna ska med Wincer till Engaseröd ridhus och rida själv, så kanske vi kan ta med Todd, så att han kan få motion då? Fast nja, ska det verkligen behöva gå så långt? Eller ja ja, vi får se i morgon vad som händer. Antingen händer ingenting alls eller också någonting. Jag vet bara inte hur jag ska lägga upp  det med dom nu bara,

det var första tanken det.

Andra tanken är väl att jag borde lägga mig snart.. Klockan är ändå över halv ett. Och så sitter liksom jag mitt i natten och bloggar.. xI

 

God natt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0