Nu ska jag snart lägga mig och förbereda mig för den hemska Måndagen...

Tjenare.

Jag har inte blivit sjuk!! :) Toppen! ;) Men som sagt, man kan aldrig gå helt säker.
Och Leon tillfrisknade redan igår, så idag är han i princip helt frisk.

Nu blir Måndagarna jobbigast i skolan, istället för Torsdagarna. Det är iofs bra, för då har man den avklarad först av allt, och sedan blir det lite lugnare dagar resten av veckan! ;)

OCH HOPPAS VI KAN ÅKA TILL STARE IMORGON! Har sånt staresug så det är inte klokt.
Nu har typ ALL snö smält, men det ligger dock lite isfläckar och så på vägarna. Men om vi åker till stare imorgon och det ser bra ut, så hoppas jag att vi kan hoppa lite terränghinder i skogen! :) Det hade varit roligt. Då kanske jag kan övertala Sara att ta med sin systemkamera. Fast justdet, vi sluta ju sent imorgon så det går ju inte.. om vi ska motionera shettisarna så blir det väl paddocken. Gå ut i skogen kan vi isåfall göra på tisdag istället. Och om vi ändå inte kan gå ut med dem imorgon, så kanske det är bäst att vänta till tisdag iallafall. Fast vi kan ju alltid åka ut båda? :)

Nu är det ganska sent, och jag har en lång skoldag och eventuellt stareeftermiddag imorgon, så jag ska gå till sängs så fort som bara möjligt nu.

Men ni får ha det så bra tills vidare!
Hejdå och god natt!

Haha, så kommer nog jag se ut imorgon..

Kommentarer
Postat av: Sara

Sånglektion på Tisdag vettu... Funkar tyvärr inte då. Men kanske på Onsdag om jag inte har mycket att plugga. ;)

2011-01-16 @ 23:39:37
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Ja, och jag kom på efter inlägget att jag skulle ju till Nomi då så jag kunde egentligen inte heller x)

ONSDAG BLIR DET KANSKE TERRÄNGHOPPNING! :D

Om det inte är för halt.. :/

2011-01-18 @ 14:20:04
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0