Sara är här! :)

Hallojsan!! NYÅRSAFTON IGÅR VAR BARA BÄST! ;D men iallafall..
 
Nu sitter jag här med Sara och vi har.. roligt? Vi vill rida.. vi vill ha egna hästar. Nu vet ni det.
Sara är trött på att inte få rida och hon vill göra det NU. Hon har inte ridit sen första Oktober.

aa..

preciiiiiiiiis.
Exakt, Exelente.

Haha, nejdå, men jag vill både rida och riTa hästar, så vi kanske ska göra det snart, om sara har lust.
Och kanske träna på låten som vi håller på med.

Orkar inte skriva mer nu. Men här e min gamla blogg som jag var tvungen att lägga ner pga att jag glömde lösenordet OCH inte visste vad det var för emailadress till den,
haha jah låter som en wb fjortisbloggare på de första inläggen, klaga inte!

http://alvaahhcaarlssoon.blogg.se/

O . M . G . . .

xD

Imorgon ska vi kanske ut till stare, men det var ju plusgrader igårkväll så massa snö har smält och nu är det jätteisigt så det är inte säkert vi kan gå ut med dom.. :/ Och så kan lika gärna småtjejerna vara där också.



Haha, ja men ha det sålänge! Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0