Snö = :) & ;(

Det enda som är bra med denhär j*kla kramsnön just nu som har landat, det är att allt ser mycket finare ut än om det bara ligger brunt slask på marken..
Fast det gör det ju också.
Men tack vare att det är just KRAMSNÖ så kommer jag inte kunna rida Todd.. troligtvis inte iallafall.
Jag önska att vi kunde köpa ett par shettisboots xD Haha...

Menmen, så kommer det troligen att regna också. Så då kanske kramsnön spolas bort.. vi får hoppas på det.. fast det hade ju ändå varit tråkigt!

Jaja, ska snart ringa Sara så bestämmer vi om vi överhuvudtaget kommer att åka ut..! >.<

Hejdå! ;)

Från mitt fönster just nu, haha meningslös bild men var bara tvungen!! :D

PS. ett speltips är Red Ball på facebook! :)

HAHA OCH SÅ KOMMER JAG MED DET HELT PLÖTSLIGT...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0