Sovit otroligt länge, måste jag säga!

God... sen morgon? Eller vad ska man säga?

Haha, för typ tjugo minuter sen gick jag upp ur sängen xD
Dock hade jag legat där typ en halvtmme och inte orkat gå upp, men ändå, haha..
Dethär blir väl mitt sov - rekord under jullovet.

Har iallafall läst ut den där boken, igår när jag lade mig, vid halv ett, så fortsatte jag läsa i sängen för jag ville veta hur den slutatde!
Så jag somnade ganska sent, men ändå! Jag brukar ändå inte sova SÅHÄR länge!

Idag är sista dagen man kan vara uppe sent... *suck*
I övermorgon börjar den där förbaskade skolan.
Fast vi har ju ändå haft jullov ganska länge.

Har iallafall gjort religionshemuppgiften som jag var tvungen att göra, eftersom jag fick IG på religionsprovet.. >.<
Typ första gången jag fått IG på ett prov! ;) HAHAHA.
Men jag vet många pluggisar som ALDRIG fått det.
Och nu kan aldrig nån kalla mig pluggis igen, nu har jag fått IG, och om man har fått det kan man inte bli kallad pluggis! ^^
Jag brukar typ aldrig göra läxorna så ofta ändå, men det går oftast bra iallafall! ^^ Bara till prov kan jag väl göra det. MEN INTE RELIGIONSPROVET! :)
Haha, jag tror jag och Ahang var de enda som fick IG, eller nästan iallafall. HAHA xD

Dagen ser lite osäker ut somvanligt. Men vi skulle tydligen gå till farmor och äta lunch sedan klockan 2. Så jag vet inte om jag orkar åka ut till stare. Det finns ändå ingen här som kan köra mig. Men imorgon, kanske! ;)

Ses sen! :)

 


HAHA, mina kaniner var så himla bortskämda i somras!
När det var fint väder fick dom springa lösa i trädgården,
och när dom kom in i buren på kvällen igen fick dom massa godsaker..
Haha.. gud vad dom blev feta då! :)
Nu står dom bara i garaget och får mat typ var, varannan dag xD Och då typ bara torrfoder, hö och vatten xD
Och någon enstaka morot ibland... x)
Så jag tror allt de gillar sommaren bäst! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0