Sovit över med Ahang! (:

God morgon! (eller ja, eftermiddag snart xD)
Jag och Ahang har sovit över! Kul värre, typ.
Vi somnade typ klockan 3, och vaknade typ halv 10. Eller jag vaknade klockan 8 också men så somnade jag om igen. Faktiskt sovit ganska länge för att ha sovit över.

Dagen idag ser lite osäker ut hittils. Antingen så kanske det blir stare, eller så blir det hemmadag, eller kanske göra något med Ahang. Det beror på om Sara vill följa med ut till Stare idag. Hoppas det, för det hade varit kul! Fast vi var ju där igår, dock, så jag kan ju inte direkt kräva att hon vill.

Och så vill jag ha tillbaka min kamera.. tänk då kunde jag tagit massa söta bilder på Putte igår.. <3 Men så är det bara, den är borta. Det enda jag kan göra nu är att leta lite här och var, inte mer. Jag och Ahang ska typ till garaget och leta där sedan, inte för att jag tror att den ligger där men det är typ enda stället jag inte letat så himla mycket på.

Och så har ahang visat mig hur man lägger in mobilbilder i datan! (tack! <3)

Hejdå! Bloggar ev. mer ikväll!



Hihi, sööötisen Todd med ett alldeles för stort täcke! xD Han hade inte en så väldigt bra dag igår, han var inne i stallet för han kunde inte vara ute då han fick jättemycket styltor under hovarna, men Putte lekte vi med i Paddocken! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0