USCH och FY för dåligt väder..

Hejhej!

För det första så vill jag bara säga att det här med mobilbilder.. det händer ingenting när jag sätter in usb sladden från mobilen till datan. Första gången stod det att jag var tvungen att installera nåt, men då tryckte jag förstås på "visa ej detta meddelande igen", och nu händer absolut ingenting.
Så vi får väl se om Ahang kan fixa det.

Ni får alltså nöja er med "gamla"  bilder lite grann nu framöver. Och webbilder.

Men igår var det stare, kul! Det blev inte någon mysig långtur direkt, först körde vi lite somvanligt i paddocken, Sara tömkörde Putte och jag red Todd. Sen, efter typ 20 minuter en kvart, så släppte vi dem faktiskt lösa. Putte var ganska okoncentrerad tyckte Sara, och Todd var ganska olydig i början, men när han skötte sig fint, så kände vi att deras bus får komma ut lite. Så vi släppte dem och gissa om de hade kul!
Särskilt Todd! Han galopperade, travade typ som en arab med stora, luftiga steg, huvudet och svansen högt upp och utvidgade näsborrar! Riktigt ögongodis! <3
Putte fick också fram lite arab, men inte lika mycket som Todd!

Så det var roligt, roligt..!

Men men, nu ska det snöa kramsnö och blötsnö i några dagar framöver, så det blir nog inte så mycket ridning. MEN HOPPAS INTE ATT DET SNÖAR IALLAFALL...

Imorgon ska jag och Sara kanske ut till stare, och sedan ska kanske jag och Ahang sova över...

Jaja. Ses imorgon!



Tycker Todd är gullig på denhär bilden när han verkligen tar i när han galopperar! Haha, gud vad de var pigga då!

(Bilderna från Onsdagen 22 December 2010)



På denhär bilden ser Todd ut som en Islandshäst! ;)
(Det var denhär bilden jag menade, Sara! ;) )



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0