Usch, skitväder igen.

Hej, :p

Idag är det skit väder igen.
Det regnade som tusan igårkväll, och det är nästan bara slask och lite hård snö som är kvar ute. Och is som smälter på  vägarna.

Dagen ser lite osäker ut...
Vet inte om det blir att vara med Sara eller åka ut till stare, eller bara vara hemma. Jag ska strax ringa till henne så får vi se.
Själv vet jag inte riktigt vad jag vill.
Hade ju varit kul att åka ut till stare, bara att vädret är lite dåligt. Men om snön har smält på vägarna hade det ju varit perfekt att ta en tur med Putte och Todd. Dock så blåser det något enormt, också, men blåsten brukar ju avta något i skogen, som tur är.

Aja, nu ska jag ringa Sara ;)

Hejdå!



Blir en mobilbild igen, på söta Todd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0