En vanlig dag i shettishagen.


 "HJÄLP MIG HÄR IFRÅN!! JAG ORKAR INTE MER!! RIDAS DAG UT OCH DAG IN, LEVA INHÄNGNAD I EN LITEN SKOGIG HAGE MED MAGERT BETE, OCH BLI GULLAD MED OCH BEHANDLAS SOM EN LITEN SÖT BARNPONNY! DET FÖRTJÄNAR JAG INTE!""

"HALLÅ!!!?"



Putte: ...?

"Snälla, trogne, Putte, kan du inte hjälpa mig genom denna deprission?

Eller, förresten.. jag är Todd, the man. Inget kan stoppa mig! Jag bryr mig inte om dessa tvåbenta, rangliga varelsers makt. Min tron kan de aldrig nå!




.. och en sak som faktiskt är bra.. är gruset i paddocken som ger extrema rullpauser!
.. och ragnhild med godsakerna får vi inte glömma!




Hahaha, var bara tvungen, när jag såg de här bilderna tänkte jag lite på detta x) :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0