hemmadag idag med, sörru! ;D

Japp, hemmadag idag med, gött gött!
Jonna har inte ringt, tänkte egentligen passa på att åka ut då, det är gött att vara där själv ibland också.. men jag orkade ändå inte! x)

Inte gjort mycket idag. Varit ute och kollat på när pappa och Leon byggt en lådbil, vet inte om den är klar än ska snart gå ut och kolla, haha xD

Snart kommer Sara hem också! Hoppas vi kan göra nåt då :)

Jaru, det var väl allt. Nu ska nog jag ta och spela lite sims 3 :) hejdå!



haha, bjuder på bilden... såhär lång är jag på Todd när jag slappnar av med benen! :O omg xD

stackars Todd! tur att jag väger så lite... :p


Kommentarer
Postat av: Sara Jensson

Jag längtar faktist lite hem nu. Skall bli skoj att ses igen! Hur är vädret hemma?

2011-07-11 @ 09:27:51
URL: http://sarajensson.blogg.se/
Postat av: Alva

Ja det ska bli jättekul att ses!

Ja, vädret går lite upp och ner, men för det mesta är det fint! Har varit riktigt varmt nu de första dagarna du var borta.. nästan lite för varmt! xD

Men riktigt så varmt är det inte nu längre.. som tur är! (tycker jag x)) det var väl en nästan 30 grader då det var som varmast!

2011-07-11 @ 14:06:09
URL: http://alvaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0