Hemmadag idag!

Hej!
Måste säga att det var förvånansvärt gött att ta en paus från stallet idag. Har varit där jättemycket nu.
Idag har jag varit på stan en sväng med mamma och Leon, köpt nya foppatofflor, söta tvålar, två Schleich hästar (jag samlar), och godis!

Hemma har jag typ bara varit ute med Leon, käkat godis, kollat på tv, suttit framför datan, och ja.
För en stund sedan satt vi ute på altanen under markisen i regnet och åt majskolvar! :) haha.

Imorgon blir det väl stallet igen. Men bara en liten sväng, orkar inte vara där så länge. När mamma är hemma nu på helgen får jag ju passa på att vara lite med familjen också!
Nu till veckan är iaf pappa ledig :) det är ju oftast skönt att ha någon vuxen hemma. fast är jag helt ensam passar jag på att öva på att sjunga! xD herregud, vad jag har blivit dålig på det nu! Jag måste öva lite, haha. Lite kul :)

 

Nu är det någon äcklig slända här inne i mitt rum som jag ska försöka döda innan jag ska sova om någon timme kanske...
usch fy jag avskyr verkligen sländor vid sånahär tillfällen!! xd

hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0