Nu är jag här igen! ;)

Tjena! Var över en vecka sedan jag skrev nu.
Har varit på stare hela tiden typ. Nu de sista dagarna har jag varit där... varje dag. Men förra veckan var jag på  Capri med Ahang också, brände mig! :( x)
Sara har åkt till Grekland också, hoppas hon har det bra där!!
På stare har jag varit med Jonna flera dagar i sträck nu. ;)
Det har gått lite upp och ner med henne, hon har varit lite rädd men idag var hon ganska duktig.. :p
Själva turen var faktiskt jättebra, det var första turen jag tyckt varit riktigt bra nu de sista dagarna. Jonna har velat vända tidigt och inte velat galoppera, inte i paddocken heller, och så, så då har jag inte tyckt att det varit superkul.. menmen! Idag har det varit bra. Jag testade westernsadel på Todd! Fast jag fick ta av stigbyglarna för dom var alldeles för korta, även om jag justerade dem till det längsta.
Den satt bra på honom och gled inte fram. I traven kändes det rätt hårt och obekvämt, men så fick jag in en teknik. Luta sig bakåt och hålla i sadelhornet så gick det toppen! :) Och galoppen fattade han bra själv, även om Putte bara travade efter, för Jonna ville inte galoppera då. Bara i slutet av turen, men det är bättre än inget.

Eftersom jag och Jonna inte alltid kommer överens om vart/hur vi ska rida så har vi bestämt att jag bestämmer varannan dag och hon varannan vi är där ute.

Och så hoppas jag att Sara vill följa med ut dit snart efter hon kommit hem, så kanske vi kan se om det finns lite nya vägar eller klättra i skogen. Eller hoppa igen, det var ett tag sedan! Eller vanligt pass, vi får se.

För det är bra för dom med lite omväxling!

Och så kanske hon och jag kan göra lite andra saker också, hoppas hon och hennes familj kan följa med i våran båt någon dag sen också, som förra året! Det var så härligt.

Och Ahang (eller ska jag kanske säga justin bieber? xd) och jag får försöka hitta på något också. Pratade med henne igår, men hon sa att hon bara jobbade och jag är ju bara på stare.

Jaja, vi får se. Nu kommer lite bilder!



När jag, Sara och Becka badade för ett tag sedan :)



Becka doppade sig helt klart först! xD



Jag och Ahang på capri haha ;)



Litet puttetröll! :)



Jonna och Putte på en tur.



MYCKET SMULTRON!! :D



Putte och Jonna i paddocken.

Jag och Todd :)





Älskar bilden! :)<3


Hejdå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0