En riktigt rolig midsommar blev det!

Hej!
Jag har varit lite kass på att uppdatera denna vecka, men men sånt som händer!
Midsommar igår var iaf jättekul!
Jag var faktiskt en aning skeptisk från början, för några jag inte kände skulle vara med? Och ganska många också. Men Jensson och Dyefors familjerna var ju med, utan dem hade det inte varit kul.

Men det visade sig bli roligt iallafall.
Dom där andra satt inne i garaget med alla andra vuxna, så dom märktes inte så värst mycket.
Så jag, Sara och Becka spelade lite badminton. Sedan spelade vi kubb, och efter det var Bosse med och spelade badminton. Det var kul! ;D
Sedan var alla vi barn med och spelade, jag, Sara, Becka, William, Gustav, och en kille som hette Martin.
Det var superkul det också! :D Sedan garnerade jag Sara och Becka tårtan med rosa, spritsad grädde, mängder av jordgubbar och olika sorters strössel! :) Den andra tårtan var samma bara med grön grädde! ;)
Sedan stannade alla till ungefär halv 3/3. Så sedan blev det lägga sig.

Så det har varit bra!

Nu kommer lite bilder från Midsommarfesten igår.

Tårtan :D

Den grönagrädden tårtan! ;D



Gustav xD



Martin ;)

Sara ;D 
 

Så, nu ska jag, Sara och becka snart till stare, så jag hinner inte ladda upp mer bilder nu!
Hejdå! :)


Kommentarer
Postat av: Julia

Ja, det var ett tag sedan det var midsommar, men det var riktigt roligt! Kul att du tyckte detsamma!!!

2011-10-17 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0