Regnig dag.

Japp, idag regnar det. För det mesta i alla fall. Men i morgon ska det bli lite bättre! Men det ser ändå inte badvänligt ut, (Ahang tycker att vi ska ta vårat första dopp i morgon), men jag tror inte att det blir så, x)
Ska vara mulet och runt 15/16 grader så nja! ;p

Tänkt ringa Sara och fråga om vi kan göra nåt under dagen, men jag har varit ovanligt slö idag fast än jag sovit jättemycket inatt. från 23:00 till 10:00 ungefär, så typ 11 timmar! Ändå känner jag mig hur trött som helst.
Bara suttit och spelat sims hela dagen typ...

Ahangs familjs bil såg jag inte heller så jag antar att dom inte är hemma, men jag orkar ändå inte göra något.

Imorgon vet jag inte heller vad jag ska göra. Jag vill åka ut till stare, men jag känner att jag borde ta lite tid till mina vänner också...
Jag får se hur jag gör. Jag gör livet så stressigt, jag tänker jämt att "nej nu har jag inte gjort något med den och den på länge, jag måste göra det snart! fast jag vill ju ut till stare.."
Jag vill så gärna att Putte och Todd ska vara i fin form! Men jag får ju inte känna mig tvingad att åka ut dit, och det gör jag ju inte. Så, då så. Men jag vill hinna med mina vänner lite också.

Nu kommer lite bilder på mig och Todd, med sadel.

Haha, påminner lite om en islandshästryttare..



Galopp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0