Äntligen skolveckan över!

Hejhej.
Nu sitter jag här och ska precis se vem som åker ut ur let's dance.

Bjöd familjen på tacos helt själv tidigare i kväll, det var göttansgöttans!

Och franska provet gick super i dag, kunde alla ord förutom ETT! xO Skitstörande! x)

stare med Sara har det varit helt underbart, båda dagarna. I Onsdags var vi nere på järdet, det gick bra, men i går var det nog ändå roligast! Vi gick en rätt lång tur med dem, på en grusväg, det är riktigt fint att rida och köra där! Lite slaskigt var det på vissa ställen, men det gick finemang ändå! Todd var superduktig, pigg o glad, stack inte i galoppen utan den var perfekt! Putte var också jätte duktig, som han jobbade! Det skummade ordentligt ut munnen på honom, den lilla tufsen! Vi gick nästan hem i solnedgången, det var så härligt!

I morgon ska vi också dit klockan 10:30, hoppas bara inte Jonna är där och ska rida Todd, då blir ju han upptagen. Var riktigt längesedan de små tjejerna var där och red, så vi/jag har haft shettisarna mycket för oss själva. Men det blir inte alls lika roligt om Todd är upptagen :/ Men på Söndag spelar det ingen roll, då kan Sara ändå inte vara med, men ändå, jag hade ju kunnat rida Todd för det, liksom. Men det är mycketmycket roligare om Sara är med! Det tycker nog Todd också, för då får han lite sällskap av Putte också!
Men jaja, vi får se hur det blir. En sak som är säker är i alla fall att det blir fint väder båda dagarna! ;) Super!

Så, nu ska jag snart gå och lägga mig, faktiskt. Lägger väl in nåt mer inlägg i morgon.



Ludvig satt upp på Putte en sväng innan vi tog in dem i stallet! Båda två små sötnosar! ;)
Mobilbild, från i går!


Godnatt och hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0