Dålig uppdatering.. igen.

Japp, som rubriken lyder.
Men det är ingenting jag kan göra nåt åt just nu. Det har hänt ganska mycket så jag har inte haft någon större lust att blogga.

Men nu är jag här igen!

Har inte varit på stare sedan i Onsdags.. jag vet att jag skriver mycket om stare, men det är mitt intresse, jag älskar att vara där.
Men efter ett långt och djupt samtal med Sara i går, som både var bra men också jobbigt, så har vi bestämt att det blir lite mycket stare. Vi får försöka hitta på annat än att bara vara där tillsammans. Det betyder självklart inte att vi ska sluta vara där, vi åker väl ut dit nästan lika mycket som vi har gjort, men vi kommer nog göra en del annat också framöver tillsammans. Och så blir det ju roligare där sedan när det blir varmare och isen och det har smält.

Kännts jättekonstigt att jag inte har varit där över helgen.. haha. Inte i går, och inte i dag. Men idag ska jag och Sara ner en sväng på stan i stället, sedan ska jag ta ut kaninerna och städa deras bur. (kanske Sara är med då också..?)

Är soligt och fint ute just nu, vi får hoppas att det håller i sig!

Hejdå så länge, ska försöka vara bättre med uppdateringen nu framöver.


Skuttis. Bild från nån vecka sedan när jag och Ahang var ute och fotade med hennes systemkamera.


Den här bilden tog jag, blev faktiskt jättenöjd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0