En bra dag! :)

Hej på er! Första Mars nu då.. :) Vårmånad! Fast fortfarande minusgrader ute.
Sitter här i badrocken, har just duschat. :)

Har varit så kul att träffa Sara i skolan nu igen, nu är allt som vanligt där!

Har varit helt okej i skolan i dag!
Men failade lite på idrotten, menmen sånt som händer.

Efteråt hämtade mormor mig på stare. Nu går puttarna i den stora hagen, så kul för dem! Och de kom direkt när jag ropade på dem! Gullisar...

När jag tog in dem märkte jag att de  fått is styltor, men dem var det bara att knacka bort. Och GUD vad Todd har börjat fälla päls! Det kan faktiskt vara därför han blivit lite seg att rida, kanske?
Todd red jag i paddocken. Var lite orolig över styltorna, så tog med en hovkrats för säkerhets skull, men det gick bra, så jag använde den aldrig! Skönt!
Han var seg, men första varvet vi galopperade skötte han sig utmärkt. I andra varvet blev det mest slängtrav, tyvärr.
Skrittade av genom att gå runt en sväng på gården, blev en liten galopp där också.

Putte släppte jag i paddocken. Först var han inte särskilt intresserad, han följde mest efter mig och försökte bita mig när jag gick.. förhoppningsvis bara för att busa. Men efter en stund spurtade han på och flög i väg i vild galopp! Haha..

Efter att jag varit i stallet var jag lite med Ludvig som kommit hem från fritids. Det var lika roligt det!

Så dagen har varit bra!

Och i morgon kommer ju SARA äntligen till stare! Gud vad PUTTE kommer bli glad!

OCH SÅ HAR JAG SLUTAT GÅ PIANOLEKTIONER, ÄNTLIGEN!! Pratade med min pianolärare i dag, jag har glömt flera lektioner i rad nu och nu kände jag att det var nog. Så jag slutade i dag. Men vi får fortfarande betala för den här terminen, för fakturan hade gått ut, hade jag sagt till tidigare hade jag inte behövt det.. -.-'

Piano i sig ÄLSKAR jag att spela, men piano lektioner är urtrist. Jag är inte den typen som tycker om att spela efter noter, det kan jag inte heller, utan jag spelar hellre piano friare, själv.. då är det mycket roligare! Och då kan jag spela bättre.. :)


Sara och Putte, 22 December 2010.







Todd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0