Snart stare.

Japp. Nu har jag inte varit på stare på hela 10 dagar, haha, inte likt mig.
Först för att jag var med Sara, sedan att det var för halt där och sedan för att Ludvig fått magsjuka.
Och jag kan säga att den stackaren har haft det sedan natten till Tisdag och är ännu idag inte frisk. Han spyr inte så mycket längre men han sover mest, sa dom.

I dag ska William, Felix, pappa och Leon också vara med dit, de ska hjälpa Fredrik att elda ris.
Och jag hoppas på att få rida. Hoppas bara inte att smittan har kommit ner till stallet.. jag vill verkligen inte bli magsjuk igen. Förra gången hade jag ju tur och spydde aldrig, men jag var liksom sjuk åt andra hållet.. *host*.....
Det var hemskt.

Men ingen annan på stare har ju blivit sjuk och Ludivig har ju varit dålig i 5 dagar nu, stackarn..! :'(
Och ute smittar det ju inte på samma sätt som inne, och inne ska jag inte vara.

Hoppas att den där isen har smält där ute nu också, så att det är fint att rida! Om nu Todd vill gå ut en tur ensam, vill säga.. '-.- det ville han ABSOLUT inte förra gången. Men har det smält i paddocken kan jag ju alltid vara där! ;)

Ska självklart ha med kameran också, så jag kanske laddar upp bilder i kväll! Hejdå så länge!

hahaha, jag och min kamera, bilden tagen av ahang cx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0