En regnig Onsdag.

Japp. En regnig med hyfsat bra Onsdag! Skoldagen var kort och bra, på första timmen skulle vi egentligen haft kemi men Sonja som vi har i Boliogi också ville att vi skulle ha det istället, eftersom vi ska göra klart våra muntliga redovisningar. Man skulle skriva om något helst lite "ovanligt" djur, jag skriver om skogsmård. x) :)
Och så fick jag VG på Biologiprovet!! JA! Nu har jag fått MVG på svenska och franskaprovet, och nu ett VG på Biologiprovet! Jag är dock lite mer skeptisk för matteprovet.. hoppas jag kommer över g-nivån iaf x_x

Sedan hade vi franska, såg klart på rosa pantern. Den var rätt kul ;p. Slutade med musikinrikning, vi tränar inför en liten uppspelning vi ska ha i kafeterian den 1 juni.... fyra rocklåtar ska vi spela.. är så himla nervös....... o.o
Först ska vi spela "I was made for loving you", på den spelar jag bas, sedan "It's a long way to the top if you wanna rock'n roll" som jag spelar elgitarr på, som jag också gör på  nästa låt som är "Highway to hell". Sedan slutar det med "Sweet child o'mine", favoriten! Då spelar jag aukustisk gitarr, kanske ska spela elgitarr på uppspelningen istället på den för enkelhetens skull.
Har haft lite känningar i magen i dag.. är rädd att jag ska få ett såntdär "ont anfall" som jag fick en annan onsdag i oktober, då vi åkte in til NÄL för vi trodde att det var blindtarmen. Men det var det inte, och jag kan känna att det gör lite små ont där ibland, och då är jag så rädd att det ska bli värre och värre, och tillsut kan jag knappt ställa mig upp så ont det gör.. precis så som det hände den där onsdagen.. usch. Jag vill verklien inte att det ska hända igen. Särskilt inte under skoltid! Men men. Det är inget att göra nåt åt just nu.

Men iaf.. efter skolan gick jag, Ahang och Bana en sväng på stan i regnet och blåsten efter att vi gått ut med Bastian. Jag köpte en massa choklad (haha.. har lite ont i magen nu), och ett par tights. På lindex provade vi oseriösa kläder, hahaha. Vi var på stan rätt länge, vi avslutade med att gå in på expert. Sedan var vi hemma hos Ahang och spelade lite eye-toy, tills jag slutligen gick hem 18:15.
Så nåt stare blev det inte idag, men det hade ändå inte vart kul i regnet, usch usch.

Och i morgon slutar vi tidigt från skolan för vi har fokusdagar! Och på fredag också! GÖTT! :D Då ska jag springa med Sara på spåret, det tror jag att jag hinner innan jag ska laga mat med mamma eftersom vi slutar tidigt! Sedan får vi se hur det blir, tror dock inte att det blir stare, det blir nog väldigt tajt. Men man vet ju aldrig! Får jag tid så varför inte?

Nu kommer lite bilder från idag!

Ahang går ut med Bastian.



Söta Bastian. :)

HAHA, Ahang prövade så sjukt fina kläder på lindex! *ironisk* Mamma blev dock jättesur när hon fick se de här bilderna, hon sa att man skulle vara seriös om man skulle pröva kläderna... hehe.. så vi fick inte göra om det ^^ och särskilt inte ta bilder. haha
(hon spänner ut magen asså om ni undrar haha)


 Jag.. xd

Jag vet inte om det r olagligt att ladda upp bilder på internet från klädbutiker utan att fråga, men jag tror inte det e nån fara.. haha x)

Hejdå! Nu ska jag se på extrem överlevnad med Bear Grylls på Discovery channel. Jättespännande program! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0