Idag blir Ludvig 8 år!

Hej! Jag vill gratta min underbara kusin Ludvig som blir 8 år idag! Grattis! :)
Vi ska på kalas till  honom ute på stare klockan 5, och så ska vi äta tacos har jag hört, mums!

I går var det väldigt kul hos Sara, vi spelade badminton, kubb och kollade på gamla bilder på teven sedan dom var små, och andra blandade bilder där vi också var med, från fester och så. Många hjärtliga skratt från både vuxna och barn blev det!

Men när vi skulle hemåt blev det inte lika kul, jag började klaga varför vi tog en omväg, och så blev mamma jättesur på mig, och sedan krånglade kaninerna när jag skulle fösa in dem i buren, Skuttis hoppade in tillslut med Långöra kröp under altanen. Klassiskt. Och så blev pappa sur också. Sedan när jag skulle sova hade jag glömt att bädda rent i sängen, vilket jag skulle ha gjort, jag hade påbörjat det och tagit av de gamla påslakanen, så jag fick ta på nya, och det var inte så lätt. Det tog typ en kvart innan jag hittade lösningen, och tillslut låg i sängen.

Och i dag när jag vaknade på morgonen hade jag ont i halsen, min käre bror har väl smittat mig.. x_x Mamma kände sig också lite konstig i halsen.
Och så tog jag ett varmt bad nere i badrummet, och tog med mig en macka ner för jag hade inte ätit frukost, så ramlade den ner i vattnet.. o.O Det äckliga badvattnet, så jag fick slänga den.
Haha, får se vad jag får otur i härnäst. xp

Skitsamma. Lycka kommer och går! ;P Men det finns så mycket som känns skit just nu. Det går dåligt på stare, jag har ont i halsen, (och det där med magen), och så allt det där i går.
Haha.

Men men!

Hejdå så länge! ;p

Grattis min söta kusin! :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0