Jaha, då var man hemma igen.

Var i skolan i går, tyckte att jag kände mig bra. Efter skolan cyklade jag ut till stare, fast än jag hade ont i halsen.
Jag red med Jonna. Det gick INTE bra, som vanligt. I alla fall inte i början. Todd började krångla redan när vi skulle i väg, sedan svängde han av från vägen rätt in i skogen så jag rev mig i ansiktet.. x(
Och sedan "låtsades" han vara rädd för ett par sandhögar vid sidan av vägen och tvärvände flera gånger. Jonna blev rädd och ledsen, men jag var tvungen att vinna över Todd. Så jag hoppade av och ledde honom förbi högarna istället. Då gick det minsann..
Sedan ryktade vi dem med pälsglans, manen blev otroligt len, jag visste inte att en man kunde bli så len!
Med Putte kämpade jag på med ryktstenen för att få bort de sista resterna av vinterpälsen.

Det hade passat perfekt att åka ut idag.. och jag hade SÅ gärna velat! Jag är så besviken.
Men jag vaknade i natt och tyckte att jag var tät i halsen, men så märkte jag att jag hade massa slem i halsen. Jag var alldeles hes, och tänkte att jag säkert inte kunde gå till skolan på morgonen. Och det kunde jag inte heller. Det var nog en dålig idé att cykla ut till stare i motvinden i går, jag kände att halsen verkligen ansträngde sig.

Och så får jag se hur det blir i morgon. Mår jag så pass bra att jag kan gå till skolan kan jag kanske åka till stare sedan. Men då måste jag se till att någon kan köra mig, för cykla ut igen med min dåliga hals vill jag inte.
Och om jag går till skolan i morgon hinner jag vara med och repa på låtarna på musikinriktningen inför spelningen i cafeterian. Men blir jag hemma i morgon också så får det gå. Jag kan det ju hyfsat bra, och jag har ingen direkt viktig roll i spelandet heller.

Så vi får se..
Hejdå så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0