Lite slappardag idag!

Japp, idag har det varit en liten slappardag. Men det har jag allt varit värd, efter hur dålig jag varit. Nu börjar det bättras!
Dagen började med att jag och Ahang tog en pyttesväng ner till marknaden i stan. Men så fick jag ont i magen när jag gick, jag satte mig ner på en bänk så att det skulle gå över, och bestämde mig sedan för att gå hem. Det var lika bra. När jag känner att det börjar komma ska jag försöka komma hem direkt, det är bäst.
Magen har varit lite lurig i dag... jag vet inte om det är så när jag ska bli frisk? Att den försöker hjälpa till lite på traven, kanske liksom? Jaa du, man vet aldrig.

Både Jonna och Sara har hört av sig i dag. Jonna frågade om stare som vanligt, som hon gjort innan också, och Sara skickade ett sms om vi kanske kunde hitta på nåt. Men jag bestämde mig bara för att vara hemma. Och ta igen mig lite extra.

Imorgon kanske jag kan ta en kort sväng till stare och rida med Jonna. Men det är klart, jag får se hur det känns med magen och så också. Anna ska iallafall på dressyrtävling med Winzer, så henne kommer jag nog inte se mycket av. Men jag tror att Jonna också skulle ut.
Hoppas att Todd sköter sig någurlunda då, i så fall. Men just nu har jag inte särskilt höga krav på honom. Det går det inte att ha på Todd.

Ja, det var väl allt jag hade att komma med just nu. Bloggar kanske mer i morgon, godnatt!


Det var ett tag sedan jag laddade upp en bild enbart på mig själv, hehe. Men just nu bjuder jag på den, jag har ändå inga nya bilder att ladda upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0