Mår bättre idag. :)

Tjenare! :)

Mår som sagt bättre idag.

Sov oroligt inatt, jag tänkte på stackars Långöra där ute i trädgården...
På morgonen när jag gick ut för att titta så såg jag henne inte. Inte under solstolen på gräsmattan, inte under altanen, inte under studsmattan.. jag blev jätteorolig.
Men så hittade jag henne borta vid cykelskjulet där vi brukar parkera bilarna. Hon satt precis vid källardörren. Jag blev så lättad! Hon var blöt och tufsig och såg ganska kall och medtagen ut. Jag ville få in henne i buren så fort som möjligt, men när jag öppnade buren och försökte få in henne, hoppade Skuttis också ut.. -.- xD
Så nu är de ute båda två i den hårda blåsten. Ska snart ta in dem igen.

I morgon ska jag nog försöka gå till skolan. Det ska bli fint väder också så jag kan cykla ut till stare då.. Men jag får väl förbereda mig på en del vind..

Åhh.. jag är så trött på Todd just nu. :(
Han var så fin att rida i vintras, men nu helt plötsligt har han helt slagit om och blivit jättekrånglig. Det är verkligen jättetråkigt.
Men han kanske bara testar mig igen..

Aja. Hejdå sålänge!

mina små ninisar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0