Stannat hemma från skolan idag..

Japp.
Det har jag!

Har ont i halsen, och är trött, snuvig osv. Förkyld helt enkelt! Ska vara hemma i morgon också, men på Onsdag ska jag försöka att gå. Då har vi ju ingen musikinriktning, bara kemi och franska så då går vi till 11:10!! :D Och vi brukar få sluta lite tidigare på franskan också! ;)
Så då får jag passa på.. :)

Inte gjort mycket idag, då. Varit jätte hängig.. usch. ;(
ska snart krypa till sängs, tror jag.

Haha, det blåser som tusan och regnar ute, och vi fick inte in Långöra i buren nu på kvällen för hon smet in under altanen, så den stackaren får vara ute i natt. Hoppas hon hittar ett bra skydd för ovädret. Det kunde blåsa byar upp emot 20 m/s, och det är en del för en gammal ranglig dvärgvädur! Tur att vi hade altanen ändå, annars hade hon inte haft mycket skydd. Jag håller tummarna för att hon ska överleva natten utan problem.

Ja, det finns väl inte mycket mer att skriva. Ska ta mig något snabbt att äta och göra i ordning sängen som nu är extremt.. ja.. stökig? Täcket ligger i en hög, överkastet i en annan, och lakanet i en tredje, typ. x(

Hejdå, lägger troligtvis in något litet inlägg i morgon också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0