dåliguppdatering.se!

Haha, sjuuukt dålig uppdatering, igeen.

Ville bara uppmärksamma er lite om att jag faktiskt lever.. :P

Jag skriver redan av mig i min skrivbok på kvällarna, då har jag liksom inte något större behov av att skriva här. ;)

Idag har det varit Måndag.. -.-
Ja, och mitt humör har varit lite uppochner.
Första timmen i skolan var jag så sjukt jäkla trött...
sedan under och efter matten var jag helt flummig, glad, skrattig,
på svenskan var jag ganska allvarlig och skrev klart min novell..

Sedan stack jag hem, åt nudlar och en donut, + middag sedan med familjen, och sedan har jag varit skiiiiiittrött och typ... deppad? jag vet inte om man kan känna sig deppad när man är trött?
Inte ens medvetandet av att det är nytt avsnitt av Det Okända ikväll kan få mig särskilt uppiggad...
Jag hoppas iaf att jag känner mig lite piggare imorgon när jag ska ha ridlektion på Drivnäs. Får tagga den lite med att vila.. x)
Sist gång hade jag en storhäst.., Vira! Gud vad roligt det var att rida storhäst! Men somtur var så var hon inte jättestor! Skulle gissa mellan 150 och 160 cm?
Så ridlektionerna går det finemang med. Fast Ludvig blev avkastad sist gång, så han är lite mer skeptisk nu tror jag. Men han skulle fortsätta. Men han sa att han bara kanske dyker upp i morgon, det var tydligen inte helt säkert.
Men jag förstår honom till fullo.

Och ja, den 28, nästa Onsdag, ska vi till Turkiet. Hoppas det blir gött!
Och på Torsdag fyller jag 14, wihuu! (;

Och med Todd går det väl som vanligt. Har hittat hans gamla lädersadel, och med svanskappa sitter den finfint! Så nu har jag en ordentlig sadel till honom också, och det gör att jag inte ser lika lång ut heller! (y) Barbacka går fötterna ända ner till kotorna, haha x_x

charåå, kanske hör jag av mig igen snart? imorgon kanske?
om ett år?
haha..
Nu tar jag nog och pluggar någon sida engelska...

Bjuder på en bild på mig och Todd. :)

:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0