Duktiga Todd! <3


..varför blir alltid mina inlägg så hysteriskt långa..? :O xD


Hello! ;)

Kräftskivan hos Gustav igårkväll var inte så dum ändå, gick inte hem tidigare! ;)

Men dock så vaknade jag någon timme eller två efter jag somnat av att jag mådde SJUKT ILLA. Egentligen hade det varit lika bra att spy så illa jag mådde. Men jag höll tillbaka.
Antagligen pga att jag ätit en del chips hos Gustav. Då kan jag må illa... Plus att jag åt ganska konstigt överhuvudtaget den dagen. Aja, har man en känslig mage så har man. Men det är inte alltid så kul, man kan bara äta en viss begränad mängd av vissa saker utan att få kass mage.
:(

Jaja. Över till dagen istället!
Har varit stalldag med Jonna idag. Vi fick för oss att handtvätta shettisschabraken, vilket alla utom det nya var smutsiga. Det gick väl bra, och de blev rena, men de torkade ALDRIG.. x) De är nog fortfarande blöta.
Men jag red med ett ändå fast än det var blött! men det gick! :)
Men red gjorde vi sist av allt. Vi mockade och sopade, och allt såntdär först. Och tog fram hinder, för vi skulle hoppa!

Jonna red först. Gud vad Putte var söt i det röda schabraket! Det passade verkligen honom. Passet gick ändå ganska bra!
Sedan var det min tur. Och Todd var VERKLIGEN på hopphumör idag! Jonna sprang före över hindrerna första gångerna, för att hon ville det.. x) Men det gick ju bra! xD
Men sedan hoppade jag "själv", och han hoppade den lilla banan finemang!
Först ett räcke på ena långsidan som vi höjde till kanske 40/50 cm? Sedan raksträcka fram, en snäv sväng och ett kryss! Han hoppade kanon! Och en sak jag tyckte var bra också var att han höll igång galoppen HELA banan! Han brukar ju ofta vela sakta av efter hindren, men idag höll han igång bra när han skulle! Så han har skött sig toppen!
Guldponny!<3
Den nya grimman passade förresten! :D

Aja. Ska kanske kolla igenom matten lite.. vi ska ju ha prov på A delen i morgon.

Och på Onsdag åker vi till Turkiet! :O<3

Aja, godnatt! xD



kommer lite blandade hästbilder.. från senaste albumet, men de kommer i lite oordning :)



Jag o Todd :)

Ompyssling i stallgången :)

Roger och Sara ;)

Så jefla snyyk!

tihi tnaww, så gullit! ni ska höra puttes grisgnägg xD



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0