sitter och tjockar i mig lite marabou sensation!





-.. Haha, japp, det gör jag! Inte säkert magen blir så glad men den är så sjukt god!

Nu har man varit 14 år sedan i förrgår, då, känns bra! ;) Fått lite presenter! Parfym, tröja, hårborste, plektrum, strumpor, nagelfil + nagellack etc. :)
Idag har jag haft släktkalset, och fått MASSOR pengar! 1400 kr sammanlagt!! och lite choklad ^^ och små badbomber av mormor,  och presentkort på My One av Anna och dom :)

Det blev att man drog upp till nordby med plånboken full! Tog med Jonna, hon har frågat så länge om inte vi kan gå i "hästbutiken" tillsammans!
Jag hittade ett rött, gulligt shettisschabrak som Jonna köpte till Putte.
Själv köpte jag ett par nya chaps, behövs verkligen! Mina sitter skitlöst och är gamla, slitna och lite korta, eftersom de sjunker ner så.  
De var mörkbruna (matchar alltså till ridskorna!), rätt tuffa, och satt jättebra, tight! Plus att de inte var låga, det är så fult om ridstövlar/chaps sitter för lågt på benen! Högt upp ska det vara ;) Och det satt dom :)

Och så köpte jag en söt grimma till Todd! Mörkrosa med mörkblå kanter, och ringarna av silver. Hoppas den passar.., då jag blev lite orolig när jag kom hem och såg att det stod mini-shetland på storleken.. x) Aja, men den ska väl passa ändå!
Ja, Todd har bara en grimma för tilfället nu, den där svarta jag och Sara köpte tillsammans förra hösten!
För hans gamla lila är ju ful och sliten, och den mörkgröna är borta. Den ligger väl i någon hage och skrotar.
Ett grimskaft kostade vi också på oss.
Det var väl det!

Nu ska vi till Gustav på kräftskiva om en timme. Haha, det är så sjukt långtråkigt hos honom. Det enda man kan göra är typ och sitta på hans rum, eller titta på nån tråkig film.
Men Sara och Becka ska också dit! Så vi kanske går hem till någon av oss? Eller så går vi bara hem till var och en, om vi skulle känna för det. Men stanna hos Gustav vill jag inte göra särskilt länge, tror jag, om vi inte av något mirakel skulle hitta på något roligt.

Haha! hadet sålänge!











Haha, jag kan meddela att chokladen tagit slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0